Ви визначилися з назвою, логотипом, комбінацією кольорів Вашої Торгової марки. Підготували необхідний пакет документів, подали заявку, сплатили необхідні збори та мита і через 1-2 місяці, а в деяких випадках і через 12-14 місяців після повної перевірки новизни Вашої торгової марки отримуєте Рішення Укрпатенту про відмову в реєстрації торгової марки.
Ваші елементи торгової марки схожі або імітують елементи інших торгових марок, зареєстрованих раніше (за день до Укрпатенту подається 200-300 заявок на реєстрацію торгової марки).
Щоб уникнути подібних помилок, «Стандарт-Сервіс» здійснює до початку реєстрації патентно-інформаційний пошук, результати якого вже через 10 днів дадуть Вам повну інформацію про новизну Вашої торгової марки.
Вартість проведення офіційного патентно-інформаційного пошуку за одним класом МКТУ з наданням Звіту та рекомендацій спеціаліста Стандарт-Сервісу становить 920 гривень (державне мито + послуги спеціаліста)
Для подання заявки потрібні:
зображення Вашого знаку
список товарів та послуг, для яких здійснюватиметься реєстрація знака
подати у заявці кольорове зображення знака, якщо необхідна охорона кольору чи поєднання кольорів, як відмінність знака
Після подання заявки проводиться експертиза, за результатами якої заявник отримує Рішення про реєстрацію знака.
Термін проведення експертизи:
Стандартна реєстрація 12-14 місяців
Прискорена реєстрація 8-8,5 місяців
Швидка реєстрація 4-4,5 місяці (використовується для подальшої реєстрації домену UA )
Свідоцтво надає Вам право:
внести торгову марку до Статутного фонду підприємства
розпоряджатися правами на торгову марку (дарувати, заповідати, використовувати як заставу і т.д.)
передавати частково чи повністю права на торгову марку
видавати ліцензії, укладати ліцензійні договори
зареєструвати домен UA (домен UA реєструється лише після реєстрації торгової марки)
Після реєстрації торгової марки Ви набудете на неї виняткових прав, але тільки на території держави, де вона зареєстрована. Для поширення дій прав інші країни необхідно отримати міжнародний товарний знак.
Стандарт-сервіс реєструє товарні знаки в Росії, країнах у країнах Мадридської угоди та Мадридського протоколу, а також торгові марки Європейського співтовариства ( С ommunity Trade Mark Registration in European Union ).
Для початку реєстрації ТМ у Росії:
Ви повідомляєте інформацію про знак, який бажаєте зареєструвати (вид знака, кількість класів, логотип за наявності).
Стандарт-Сервіс надсилає Вам комерційну пропозицію.
On - line форма заявки (вставити)
Для початку реєстрації ТМ за Мадридською системою:
Ви повідомляєте нам номер Свідоцтва України на Вашу торгову марку та перелік країн, де Ви хочете отримати правову охорону для торгової марки.
Стандарт-Сервіс готує та надсилає Вам розгорнуту комерційну пропозицію з описом вартості та порядком реєстрації Вашої ТМ.
On - line форма заявки (вставити)
Одним із головних факторів, що сприяють формуванню попиту на товар/послугу, є унікальні переваги товару: ціна, споживчі властивості, представництво у мережі продажів та бренди.
У назву бренду входять 6 груп ознак: назва підприємства, місця знаходження чи отримання сировини; Назва товару; ім'я, прізвище організатора чи власника; характерні символи.
Формуються бренди на основі торгової марки (товарного знаку) , авторського права та деяких найважливіших атрибутів товару чи фірми.
Поняття «торговельна марка» має юридичне значення, закріплене Цивільним кодексом України.
Право власності підтверджується Свідоцтвом. Свідоцтво України на знак для товарів та послуг – офіційний охоронний документ, який видається від імені держави уповноваженим органом державної служби інтелектуальної власності.
Свідоцтво дійсне протягом десяти років і може бути продовжене щоразу на 10 років.
Власник товарного знака має виключне право користуватися та розпоряджатися товарним знаком, а також забороняти його використання іншими особами.
Торгова марка – будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для виділення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією фізичною чи юридичною особою від товарів та послуг, що виробляються (надаються) іншим юридичним та фізичним особам. Такими позначеннями можуть бути слова, літери, цифри, образотворчі елементи, комбінації кольорів, а також символ Сертифіката якості/відповідності на товар .
Кожен вид сертифікації має власний знак або знак. Якщо символ сертифіката розміщений у рекламі поруч із офіційно зареєстрованою торговою маркою, це ще означає, що він стає атрибутом знака. Якщо цей символ у складі реклами повторюється постійно, аудиторія починає сприймати його як елемент або частину загальної композиції торговою маркою. У такому разі символ сертифіката стає атрибутом символу. У споживача у свідомості формується образ фірми чи товару за поєднанням ознак: найменування, малюнка і цього символу. Для багатьох покупців, незнайомих із правилами торгівлі, знаки сертифікації асоціюються з нагородами, отриманими за даний продукт, тому він набуває великої привабливості.