Якщо ваш бізнес представлений в інтернеті, ви завжди зможете привернути до нього увагу та збільшити кількість максимально цільових клієнтів за допомогою контекстної реклами. Це найефективніший і найкоротший шлях, яким до вас прийде та частина аудиторії, яка виявила підвищений інтерес до конкретного товару/послуги певним пошуковим запитом.
Контекстна реклама має великий потенціал, вона дозволяє збільшити трафік та покращити його якість.
Контекстна реклама - це рекламні оголошення, які займають особливе місце в інтернет-маркетингу та представлені у вигляді текстового, графічного та відеоконтенту. Вони показуються в пошукових системах залежно від введеного запиту користувачів, чиї інтереси потенційно перетинаються з товарами або послугами, що просуваються. Кожне оголошення містить гіперпосилання, яка веде на сайт рекламодавця. Це означає, що при натисканні на рекламний текст, банер або відео відвідувачу відкривається сторінка з розгорнутою інформацією про пропозиції, що рекламуються.
Завдяки тому, що такі оголошення діють вибірково, можливість відгуку на рекламу збільшується.
Їх ефективність оцінюється за клікабельністю, вартістю кліка та результативністю цільової дії відвідувачами сайту. За день ви їх зустрічаєте не один десяток разів, адже залежно від виду, вони розташовані зверху чи праворуч на сторінці видачі результатів у пошуковій системі Яндекс та Google, на сайтах зі схожими тематиками, мобільних додатках, на відеохостингах, інтернет-сторінках, рекламних блоках сайтів.
Правильно налаштована контекстна реклама приноситиме стабільне зростання показників навіть за мінімального вашого втручання.
До переваг контекстної реклами належать:
Пошукова контекстна реклама - реклама як текстової інформації, заснованої на ключових словах. Вона спливає в результатах пошуку Яндекс і Google після того, як відвідувачі вводять пошуковий запит, що точно збігається з ключовими словами публікації. Може відображатися не лише на головній сторінці пошукової системи, а й на сторонніх майданчиках, картах та інших джерелах. Призначена для просування будь-яких видів послуг та товарів у різних сегментах ринку. Особливо актуальна для молодих сайтів, яким необхідно підвищити свої позиції та залучити максимальний трафік.
Оплата у такій моделі реклами здійснюється за кожен клік.
Тематична контекстна реклама - актуальні оголошення, що відображаються у рекламній мережі Яндекс та контекстно-медійній мережі Google. Це сервери, які автоматично показують оголошення рекламодавців тільки особам, які раніше виявляли інтерес до ваших пропозицій шляхом їх пошуку на аналогічних сайтах, при формуванні відповідного запиту. Вони показуються на основі поведінкових технологій, націлення та ретаргетингу ( показ реклами для повернення на сайт осіб, які відвідали ваш сайт, але не зробили цільових дій ).
Ця модель контекстної реклами не така ефективна, адже вона менш спрямована на користувача виключно через те, що його зацікавленість у цій пропозиції знизилася до нуля.
Як правило, її розміщують на сайтах із високими показниками відвідуваності. Що стосується контенту, то він має бути яскравішим, щоб привернути увагу зацікавленого користувача.
Найпоширенішими сервісами розміщення контекстної реклами є:
Якщо ви самостійно не готові впоратися із налаштуванням контекстної реклами, наша компанія це зробить за вас. Ми не тільки займаємося професійною розробкою сайтів, але і їх активним їх просуванням. Детальніше з налаштування - тут.